Retourbeleid

HOUD ER REKENING MEE DAT WE GEEN GRATIS RETOURZENDINGEN DOEN, HIER ZIJN KOSTEN AAN VERBONDEN!

Retourneren

Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren? Ja, dit is mogelijk.

Als je niet tevreden bent met de artikelen die je hebt besteld, heb je de mogelijkheid om deze binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren.


In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen; 

  1. De bestelling bevat nog alle juiste onderdelen, componenten en de verpakking is precies zo aangekomen als het product.
  2. Normale behandeling van het product is essentieel, breuk door onzorgvuldige behandeling is uitgesloten. 
  3. Producten waarbij hygiëne belangrijk is, zijn grondig gereinigd voordat het retourproces begint. .
  4. Het product is direct na ontvangst defect bevonden. .
  5. We hebben het recht om de klant verzendkosten in rekening te brengen. .
  6. Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en als aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retourzending binnen deze periode officieel bevestigd.


**Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat de artikelen buiten onze schuld zijn gebruikt of beschadigd.**

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als je bestelling voldoet aan de bovenstaande voorwaarden, moet je het volgende doen om de retourprocedure te starten.
Stuur een e-mail naar: info@leomoda.nl

Zorg ervoor dat de e-mail het volgende bevat:

  • Bestelnummer
  • Reden voor de retouraanvraag
  • Foto van het product in geval van breuk
  • Voornaam + achternaam van de klant
  • Adres van de klant
Wij spreken je dan aan en geven je het retouradres.
Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen je het juiste adres nadat je ons hierom gevraagd hebt. Jij, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het terugsturen van het product.


Herroepings voorwaarden
Herroepingsrecht
Het annulerings termijn is 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde partij die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of geaccepteerd.

Aangezien we met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen uitgevoerd zodra ze zijn geplaatst. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken tot aan de levering, dus een terugbetaling is niet mogelijk na ontvangst van de goederen.

Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons, LeoModa door middel van een duidelijke verklaring (bijv. per e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing om dit contract te herroepen. De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor rekening van de koper.

Aangezien onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen er langere verzendtijden zijn waarop wij geen invloed hebben. Als de goederen al onderweg zijn naar jou, is annulering niet mogelijk. Wacht tot je de goederen hebt ontvangen en stuur ze dan naar ons terug. Natuurlijk kunt u ons van tevoren informeren over uw annulering.

Om je de snelst mogelijke terugzending te garanderen, vragen we je om ons een verzendbevestiging te sturen.

Gevolgen van herroeping
Als u dit contract herroept, moeten wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, met uitzondering van leveringskosten (extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u een ander type levering hebt gekozen dan de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering), onverwijld en uiterlijk binnen veertien dagen na de dag waarop wij bericht hebben ontvangen van uw herroeping van dit contract en ontvangst van de goederen, aan u terugbetalen. Voor deze terugbetaling gebruiken we hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval wordt deze terugbetaling u in rekening gebracht.

ALLE RETOURZENDINGEN WORDEN OP KOSTEN VAN DE KLANT NAAR ONS CENTRALE MAGAZIJN IN AZIË VERZONDEN.